Monday 8 August 2011

26 July 2011

Ehem ehem, macam kenal jak tarikh ya eh . hahaha anniversary yaww . 2years 6month . peewwiittt .Sayang ku ngan kau roll, wlpun aku tok gaok ngan kau eh haha. Macam aku tok sik suka romantik2 bah. ‘ ingga aku tauk sik ‘ – via Kak Lehot. Ko paham?? Hahaha :P kita salu kaie oh? Sampey betikam sapu tangan gik ya. Yerrrr hahaha perey aku odooo. Kakya ngentak tangan kat besi. Ney sik bodo gik ya, kakya madah tgn sakit. Paloi kau roll. Sikda ku nyuroh ko molah gya. Hahahaha macam aku suka nangga kau manas bah. sik lamak kakya alu bait. Bongek ehhhh ! malam ya best gilak gilak. Enjoy abisssss! Sebab mekrg ada dinner Malam Seindah Suara Puisi kat THE BANQUET tuuuu. Besttttt! Dinner kos mekrg bah, MASPENA the super duper best! Tema nya tek The Glamorous Night, pa gik aku sukkk. Sakan bebeli baju sampey RM 2++ hahaha. Bukan salu pun, setaun sekali bah. Mun setaun skali nak? Hahaha :DD mun sik kelak mesti ada dinner agik, ya ku suka gilak haha. Sik bah, macam aku mok released tension bah. Lol hahahaha. nang best la malam ya. gik gik time balit daru dinner ya, bekaol dlm bas. yerr baju kacak2 tapi pakey bas. hahaha. sikpa, saya bangga jadi warga uitm . UITM DIHATIKU ;)




 pilih jak. suma kacak2. hahaha !


BENGONGGGGG !


 jejaka hensem AM1101A ;)


with Yana

 pewwiittt. secocok eh :)

with senior Abang Bayang. hehehe. adore him ;)

yerrrr ! sungguh ayu aku eh :P




0 comments:

Post a Comment