Friday 6 May 2011

Sad to max

That made me feel even sadder :(
OKAYYYY ..let's gone be by gone
let's GONG be by GONG

sedih kecewa merana menangis ! speechless~ kenak kenak? lepasan form6 diberik kelayakan masok U . lepasan spm sik diberik gilak . so how ? bengong bengong bengong ! siktauk eh gne nak madah agik . sikpalah maybe bukan rezeki aku . sik semua benda mampu kita dapat bah . so redha jak lah . orang nak dapat result kacak gik sik dapat . gne ya bah dara ? ya nama nya rezeki . mun kat UPU ya kita sikpat maybe tempat lain kita dapat kali nak . neytaukkk . rezekiiii . sik nya nak madah mun nya nak datang . ngehhh . hmmm . mok sikmok rayuan jak lahhh . ngenang rasa dirik nak blaja eh . nektok suma nya mok senang . suma mok makey duit . ya org tua madah, balaja mena mena . lak mun dah keja kita juak senang . hahahah. mak ku salu makey word ya . lalala . mun aku dapat diterimak rayuan tok, aku mok blaja mena mena . Insyallah :)

kak egy merik semangat ngan aku juak ehhh : "It doesnt depend on where do u'll continue ur study dek.its depend on how u fight for ur future.n how serious u are in achieving ur dream..pray hard.rzeki masing2.cuma cpt or lmbt.never give up.love ya! "

kak nini, cici, kak nasz, usu.. semua sentiasa berik semangat aku . gik gik mak ngan ayah . :) aww touching ! nangga nangga reult upu tadik nang apalahhh aku . masok bilit alu nangissss .


TO ALL MY FRIENDS . it's okay guysss . At the moment, we cannot identify what had happened and we trying hard to get back all what we had done on SPM last year . kita dah buat yang terbaik bah :) On the other hand, get prepared for the worse … STARTS ALL OVER AGAIN!!!




0 comments:

Post a Comment