Sunday 27 February 2011

It's all about Hunny and Kiddo ♥

                                              Hunny ♥ Kiddo




Kisahnya gamba tok tek la. dolok ku visit la game ku tek, ya pun skali jak. kkya da mpuan tok mdh ku tok grk nya, pdhal x pun. Alu la ANNE salah pham tek, kkya manas ngan aku, majuk ngan aku ;( then kkya mdah mok break la. settle la rah Big Apple tok tek, alu la pue nyoal2 aku kdak aku tok nang bsalah lah =,=. Alu mrajuk and manas la the whole night ANNE ngan aku tek.

kak anta nya pulang tek, nya mintak break. Ku mrayu la ngannya ku xmok break , maseh mok ngannya, syg nyaa :) ( I mean it sayang ) Goddddd, dengan tabahnya aku menghadapi dugaan macam tok, akhirnya mok juak nyaaa.

  Auwwww, cute ada jak cara nya nak ngambik sim card lok. Hahaha


Mujokk nyaa youu, Hahaha. ♥

Mun dah xpat ngambik sim card yaaa, ibohhhh lahhh yanggg.


To AINNUL FATIHAH,

Hunny, xda mek nak bcurang ngan ktk. mek sayang  kitak sorang ajakk(yerrr ^_^ ) ,wlau apa pun ujian Allah berik yang, mek tetap mok hadapi nya dgn kitak. we do it together okay? Mek ada masalah, mek carik ktk. sik bermaksud time mek ada masalah buk mek nak carik kitak, but you always there for me. Harap hubungan kita kekal sampe anak cucu, cicit, sampe ta mati ah? :P Maybe tok la post pake anniversary kita yg ke 25 month yang. :P Don't worry kay ? I'm yours ♥. 




-Amydzweirool

2 comments:

hani apandi said...

paduhal miak 2 org tok share belog.pening kakak entam tak 2 eh.haha

Anne Weirool :)) said...

HAHAHHAHAHAHA ! AOK KAK NINI :) -ainnul

Post a Comment