Saturday 26 February 2011

KUN KUN DOMOOOOO KUNNNNNN !

when i will get this domo huh? 
i wanna buy it but......
NO MANEYYYHHHH ! -_____-
it's so expensive . 
nak kecik ya ada lah . murah .
tapi ANNE mau yang besar punya bahhh. hee~
pakey pelok, cium. MUAHH. haha
baruk puas hati .
kan domo kan? ngee~
well, aku belom kerja gik so sikpat beli nak ku maok.
huuu . kinda tedah~
sikpa, aku tetap ada kau lak wahaiiiiiiiiiii.
DOMO KUN !
ngiahahahahahahaha. aku sudah gilaaaa. LALALA~
jeles nangga kak nini ada kau domo.
aku tok bila gik kaaa. HARHARHAR!
kak nini, pinjam boleh sik?
pakey gambaaa . boleh nak?
sikkan sik boleh. hahaha .
GRRRR !
disini saya sertakan gamba nini dgn domo .
kacak gamba tok.
LIOKE~ Ngehh






2 comments:

hani apandi said...

cutekan? tuan pun domo ya cute juak deng.HAHAHA.

domo ya pun org merik kohh.mun arap mek pun,:p sik terbeli deng :P hahaa

Anne Weirool :)) said...

tuan pun ya sik kiut. tp kacaks. ahaha. pinjam lak eh. pakey gamba. boh embak tido agik. ada rungak domo ya kelak. gigi sigek dah tanggal =,= hahahaha ney best k gamba tok. lol :D

Post a Comment