Thursday 7 April 2011

HAPPY BIRTHDAY AROLL ! 4 April 2011 ♥

18th Aroll   !


SELAMAT HARI JADI KEPADA DIRIKU !

Ahhh, sungguh gembiranya aku pada malam itu. Plan seminggu lebih awal, ujong2 jadi juak eh. Ahhh, suma happy gila babi. Aku mula dari start abis ahh, boh boring baca bah. -.- Mula2 tek, pukul 4pm giyaa, syg aku call suroh ambik kat SMS dengan marahnya nak tiba2 ya, nak alah2 manas anak dara tok ehh, bak kata org tuaaa, manas2 lak cepat tua bah. Yahhh. muka bkedut eh. hehehe. Kk sambong.. Dah ambik nya tekkk, ambik Wewekkk, anak ngegeh bh. Hahaha. Kakya tek, terus ambik grk Wewek tok tekkk, punya la lamakkkkkk tunggu olaki yaa.. Lekak maghrib baruk nya sampee, antap muka sik smayang. Hahaha. Dah ya tekk, ambik Aza and grk nyaa... Okayyyy, The story beginss... 

Dah suma ada lam keta tekk, berempit la mek org. Hahaha. Plan tek nak pegi Damaiii, celebrate siaa bday aku bah. Dah sampe sia tekk, kol 10+ gik ya.. PANTE TUTUP. Awesome gilak gilakkkkk ! Sian nangga Zi drive jaoh2 giyaaa alu sik jadi . Hahaha. Kakya tekkk , makan2 la sigek tempat tok tekk, lupak nama -.- ngutik bah tmpat ya . dalam hutan. dahlaaaa simpleee, sik nyamannnn , lekak ya tekk , servis SELOWWWW gila babi. Sian nangga syg aku lambat mkn. lambat sik lambat, mknnya la nak sik abis. Semangat order Tomyam Seafood, buttered prawn ngan nasik puteh. Suma sik abis. hahaha. sikpa sayang, kelak mun kita makan samaa gik nakkk, order sigek jakk, kakya mintak tapak lebih, lak bbagi ngan kitak. Yahhh. 

Lekak makan tekk, pegi kat sebelah DUN ya tek.. celebrate siaa.. Aku nangga muka Wewek dah lain macamm, tsengeh2, snyum2 gia ngan aku. So yeahhh, ada la plan sidak tok bah. ENOL jak pun plan yaaa, She said to Aza " Lamak sik nikam telo ngan org eh. " Aku juak jadi mangsa ehhh. Let's take a look at some pictures took by them. hehehe. 





Aza and Anne bought me a Cheese cakee, hehehe. Thank you both of you.  



Tadaaa ! First before tokkkk, aku kenak tempek 2 BIJIK telo kat atas palak oleh syg aku, Anne♥. After kenak telo tekkk, ambik nyaaa tepong yaaa. Simboo rah palakkk, oh yess. mandik tepong aku malam yaa , bshampoo kan Telo Ayam.


Zi gago nak motong cake, maka bukan nya birthday -.- . 


Eheeeeeeeee . Promote cakeeee, kacak baju kamek sayang. ada kunin2, Eeee. Hahaha.


heyy darlinggg, thanks for the tepongg. gik bersih muka kitak sitok , tunggu lok.

Both of us, hehe. bak kata Wewek, Sweet Daddy and Mummy. Hahaha. Ceridak da upa aku bah. Eish.

Ngeh ngehhh, kacakkk..iloveyou♥ This picture look so sweet, anyone agree? :p

Extra wewek. Hahaha. Tema kami, itam putih. hehehe.

Kalau didiat mena2, ada dua orang berebut tepong . Hahaha. KITAK AZA ! 

Acara nikam telo jarak jauh. sikda pemenang. mangsa : Zi. Hahaha. BEST ! 

Pon Pon tengah malam 4.4. 

JEJENGGG. nak kenak balit kitak sayang. Hahaha. mkseh za. kacak muka nya kenak tikam tepong za. Hahaha.



Edede, Aza mujjok takut anne manas. hahaha. aok aiee, anne manas time ya. :)))

Terpaksa aku meletakkan gambar ini dalam blog, sbb gambar tok menceriakan post tok. Hahaha.






 

WE ARE HAPPY FAMILY ! Hahaha. Godd sayang, kamek terpegun. ♥♥ 

Aza said, I look like an old man. Thank youuuuu ! 


Mata stim bak kata wewek. Hahaha.


Okayyyy, itu sahajalah tentang birthday saya. Firstly, Thanks to anne sygg bup sanggup pegi bday kmk wlaupun nya sakit, iloveyou sayang. Thanks to Aza, wewek, asri and zi kerana menceriakan malamku. Hahaha. Sungguh happy malam itu. badan bau cake. Mkseh gilak2 sbb molah kedak tok ngan kmk. For the FIRST time, aku kenak tikam telo ngan tepong. Akekee. KEK LAPIS AROLL ! WEE ! 

To my darling,
You're such a good planner. hehe. Thanks for the flour and the 2 eggs. It's okay. This is your turn, next year is my turn okay? hehe. Thanks sebab sanggup pegi birthday kmk wlaupun kitak sakit terok kedak yaa. I feel so happy bup dapat jaga kitak. Thanks gilak2 sbb molah birthday party tok yang. Selama 2 tahun 3 bulan kita begerek, sik penah kitak polah kedak tok ngan kamek syg. Tahun tok is the best year for us, we've tried something new. Kan dolok kmk dah padah, this year, kita akan polah benda baru sik macam dolok alam persekolahan. And yes, this is a new to me, still a newbie nikam telo , kenak tikam telo , kenak tikam tepong. Ehe. Birthday kmk before tok, sikda dgn kitak, dgn family jak. This year, kitak sambut dengan kamek, how sweet. kmk happy gilak2 ktk dpt sambut bday dgn kmk. Hope we can do it again next year. hehe. and oh yes, mek suka bila org madah muka kita sama. Kenak suka? Sbb ya molah kmk terasa happy bila bersama kitak eh syg. AINNUL FATIHAH I love youuuuu sorang jakkk ! 


My fav picture sayang. hehe. ILOVEYOU


With loves,
ArollAnne

2 comments:

Afiqah's photography said...

perey saya membaca nyaaa. cerita dari mula sampe aher nang LUCU!hahahaha. <3 MY FAMILY:)

Anne Weirool :)) said...

Hahaha. OH YEAH. WE ARE HAPPY FAMILY ! <3

Post a Comment