Friday 8 April 2011

oh ngidam !

malang na juak nasib aku ritok eh. malang bukan apa. dah lamak aku sik makan mee jawa. kat kl dolok nang sikda terus makan mee ya. means, duak bulan dah aku ngidam mee ya. haha. ingat dolok dolok eh, time form 3 skolah kat serian selalu ada jak makan mee jawa sementara nunggu sidak sesi pagi habis kelas. hahaha. eee. klmj-ing. awww rindu zaman ya eh. esp MOHD EKMAL ! my bestfren since umo 6 taun eh. nya tok pun gila juak ngan mee ya. hahaha. time nya lepak kat umah aku sanggup nya embak mee ya k makan sama kat rumah aku. keja nya duak Siffa jak ya. hahaha. paloi da jak keja eh. tapi ku nak madah lah ekmal tok lembut tapi bukan pondan. lembut jak okayyyyy! sapa berani madah nya pondan tek? ku nampa palak nya. hahaha. yerrr. sa koat ko ya nol eh. :DD tapi esok 09 APRIL 2011 nya dah balit kl. sebab family nya rah sinun bah. so saddd :'( sikpat bekaol ngan kau agik mal eh. perey perey perey. eh gila ko ya kali nak. pangey sik ubah ubah jak. sikpalah mal. gne gne pun kau tetap bestfriend aku bahh. hehehe. eh cta gik sal mee jawa tek, tadik mak ku sikda keja bah so aku embak nya g pasar carik mee jawa. pegi punya pegi tek eh. hummmmmmmmmm. rezeki sik menyebelahi kamek kali mak. MEE JAWA DAH HABISSSSS ! alu jaik muka aku tek. sedih gila. mok mee jawa! =/ hahaha. nakpa ta aku tok eh. besadu ngan aroll lok.

aku : eee. yang, mek sa nak makan mee jawa eh. tadik beli tp dah abesssss
aroll : aie otedah. esok mok sik mek ambik ktk kat serian? kakya ta duak g kuch makan mee jawa.
aku : sikpat eh. makbpk sikda umah sok. sapa nak jaga umah.
aroll : aieh kelak mek take away jak mok? tapi mun dah sejok takut sik nyaman agik.
aku : sikpalah. len kali jak
aroll : kelak ahh mek embak tak makan.
*********** END CALL************

sedikit hampa eh sikpat makan mee ya. mee ya nyaman gilak gilak. aku pun hairan apahal aku sik suka makan laksa serawak eh. tp aku over gilak ngan mee jawa tok. hampehhh. hahaha

OH MEE JAWA! HAHAHAHA


tapi so far aku lom jumpa gi mee jawa yang aku suka gilak gilak. eh sapa mok embak mek makan mee jawa? juh juh cia kmk :)) hahaha


0 comments:

Post a Comment