Friday 8 April 2011

takut

HUG PLEASEEEEE? :(


apahal bah? malam tok aku takut gilak gilak. ishhh. stupid feeling. what the hell. -.-
sumpah aku takut ilang nya nya nya nya nya eh.yahhh. ish paloi punya perasaan. suka na aku tok fikir negatif eh. tapi yalah tek nak. dah kita mena mena sayang gya la rupanya. -.- takut bah aku takut eh. aku macam karma eh !tapi nak, aku lebeh sayangkan family aku dr nya. hahaha. yalah, family lain gerek lain. lol
namun ku punya hati :)) takut kenak main eh. eh eh eh. past is past. malas ku pikey agik. hope nya sik polah aku gya. awww. nak padah cinta monyet, menaka? cinta apa mek duak tok?CINTA SEJATI KAAAA? CINTA APA GIK ADA? paloi eh hahahaa. dahla, ngereco di malam hari. humm. apahal la aku muncul perasaan nak pelik gtok? aku bukan sapa sapa pun. once lak eh mesti nyaaaaaa err ish dahlah. stay away from me la stupid feeling. =/

Aku takut....
Bila malam gelap
Terbayang monster di anganku

Aku takut....
Bila papaku marah
Tanduknya menyeringai
Tepat seperti banteng
Yang kan menyerudukku
Bila ku tak sholat

Aku takut....
Bila melihat fakir miskin
Yang apabila itu aku
Aku sedih karena malas belajar
Malas dan bodoh
Sehingga aku hanya bisa meminta
Dan membenani orang-orang disekitarku
Karena ku tak bermanfaat bagi banyak orang

Aku takut...
Bila melihat api
Dan membayangi itu membakar tubuhku
Karena kutakut
Suatu hari nanti
Bukan api itu yang ku takutkan
Tapi api neraka yang kan melahapku
Bila kulupa akan diri-Mu

Aku takut....
Karena ku yakin
Takut itu baik

0 comments:

Post a Comment