Friday 11 March 2011

12th March 2011 :)

Kuching International Airport :)

heyyy Sarawak. here I come for youuu. o yeah !
i miss Serian, Kuching much much muchehhh ! ngaww
esp ayah mamak abg adek acik ninis ! gosh i miss you all eh
almost 2 months aku bermadah di negeri orang . haha
well, menghabiskan sisa sisa cuti aku after SPM :)
daripada aku duduk rumah kan? baek aku p jalan menghabiskan duit mak ayah aku
HAHAHA.
jahatnye aku kan kan kan kan kan kan kan? sampey juak banyak kan kau ya hahahaha
okay lah . saya sampai disini saja . saya mau tido . flight sy pagi =,= awal
k bye !

FY 608 departure : Kuala Lumpur (KUL) 11: 45 AM arrival : Kuching (KCH) 1.30 PM

eh eh eh . I will meet my sayang tomorrow okay . can't wait lorhh .
IMISSYOU KIDDO -______-
kesian tengok die, lame tau dia tggu aku balik .
pastu kan aku tak sabar claim hadiah birthday dr dia HAHA
sayang ! sik sabar kamek esok eh . kompom mek nervous temu kitak . rasa nak teberak ! hahaha


hahaha. ini adalah activity harian kami :p 
he always called me all night you know.
maklumlahh pakey digi easy nak? nendak begasak beloya sampey ke pagi
eh eh bulak yaaaa . aku salu tetido mun klaka ngan nya
nasib nya paham ngan aku ehhh ! eee ku cinta mati ngan kau bah bodo HAHAHA


sayang, i miss you. you might miss me okay ?
but you're trained me well to doubt either *sigh* -.-
when i miss you, my heart feels the heat,
when I am with you, every moments becomes sweet :)



0 comments:

Post a Comment