Tuesday 22 March 2011

23th March 2011 .




okay, I'm really tension right now. know why? tomorrow is PENENTU MASA DEPAN HIDUP AKU . =.= RESULT SPM ! doiii. sik tentu aku makan eh. sekda rasa nak tido. ishhh. sembahyang sik khusyuk tauk sik. astagha. setan is around the corner. lol. eee. stress palak ku mikey eh. ya Allah, kuatkanlah hatiku. tambahkanlah kesabaran didalam hati hamba mu ini =.=

tetttt. ANNE STRESSSSSSSS !
 ya Allah. kenak la aku stress sampey gtok? siang malam aku mikey eh. aku stress sampey aroll juak kenak eh. pahal ku tok? hmm haiyaaa. aku takut eh. tok jak peluang aku bah. sebab result PMR dolok sik memuaskan hati ayah ngan mak. cool anne. doa banyak banyak. embak sembahyang okay? tawakal jak kau bah. boh nak stress2. :'( 

dahlah, serah jak semuanya dengan Allah . okay? doa jak kitak sia bah anne. 


doa itu mesti :) for sure, hati anda akan tenang. insyaAllah, usaha kita time spm riya ikhlas ,Allah akan berik ganjaran. ingat ya? hehe

okaylah, siktauk mok madah apa gik aieh. sik sabar tunggu hari esok. rindu dengan cikgu eh. hehe. to spm candidates 2010, SEMOGA BERJAYA !

p/s : ALLAH always be there for us. doa !!!!! sembahyangggg !



0 comments:

Post a Comment