Wednesday 2 March 2011

Norfitriana is My Sugar :)


This is Norfitriana Bt Yunus
She was born on 24th March 1993
aww aww aww ! so NGEGEH right ? grr
HAHA . jangan marah kau na. sikda ku jeles juak bah . GAHHH
She is so pretty, cute and HOT . jeles saya ~ haha
even she always said "kau okay bah kurus . aku tok gemoks "
hey babe ! don't said like that bah .
you tetap pretty di hati anne :)
mun dapat isik dalam badan ya di bagik2 eh, nang dah ku curi bah naa! cisss curi indah. bongoks =,=
HAHAHA.
nya tok suka menari bah . ingin juak ku nak nangga kau menari poco poco naaa.
apat ku perei . HAHA sikda bah jokin joking bah. alu ambik aty juak kau eh. malasku~
I love her sooooo much much much !
nya tempat aku meluah perasaan. SEMUAAAAA perasaan nak dalam hati aku tok eh
mek duak always besadu sama dirik empun bah. ouch ouch !
mek duak sik penah ngaco life orang baaa.
ada lah certain hamba Allah ya nang sik rajin ngan nya . tapi NANA TAK KESAH !
SHIAHHHH ! HAHA
hak individu bah . masing masing ada pendapat . sukati lah mok apa. yang penting sik menjaikkan orang .
YA JAK !
jangan lah dengki sesama sendiri, Allah sik suka tauk? hehe sikda hasil kata orang eh :)
aku sik penah temu nya tok, tapi mek duak always calling .
mun dah calling2 ya apa gik mek duak mala perei . ada jak sik ngenak nak di depan mata eh ahaha
nunggu ku balit Kuching lak aku agak nya . Insyallah :D gods will~
mek duak mok bekaol sama sama. eee best laaahhh. sik sabar~ haha


yerrr. she's in melanau costume. sweet kan ? hehe


HAHA. nana ! ayu nya kitak eh . aww aww . melting gue dehh. haha perei lok kau sia .



she with her pusak gaok haha. sukati jak aku~
hell yeah , nana with pika ! RAWR ! GAHHH

p/s : you'ra my darling always. my soul . my santa . aww ! semualahh. hidup matiku syurga nerakaku hanya untukmu nana! HAHAHA ! cibs mena. hahaha . HELL YEAH, SHE IS MY AMAZING GIRLFIEND .
so don't ever backstab her . i will kill you babehhhhh ! hahahaha k bye !


2 comments:

hani apandi said...

kmk mok juak aie :P

Anne Weirool :)) said...

okay. esok kmk mengarang karangan kmk sis :)

Post a Comment