Tuesday 1 March 2011

oh tedah anne :(


kedak tok muka kamek sedih kiddo . cute sik? HAHA



aku merajuk mena aritok ngan  AWANG AMYDZWEIROOL .
aku asal bangun tido jak kompom aku terus carik nya bah . message misscall nya. salu nya mun aku miscall skali terus nya call aku bah. tapi hari tok nya molah perangey nak paling ku BENCIK GILAK.
Adakahhh. brapa kali aku  misscall sik juak nya angkat . dalam hati aku "cibai juak eh . tok tido kah apa?digerak bagey gerak orang nak kepak baruk kak nait dari gunung everest " =,= lemah nyawa ku . sampey bingong aku ehhh. lamak ada ku nunggu nya call and message aku ! ku mikey nya mok ninggal aku mantak mantak tek. eeeee.. pandey juak aku tok takut tek ouh . sak mala carik kelaie. tulah juak anak amin tok. hahaha. eh eh eh. ney kitak tok sayang? lamak mek nunggu eh D: sakit jiwa kmk nunggu tauk sik? hehee
aku pun bingong and bingong . alu la aku message NANA best friend aku. cousin aroll . aku mintak tolong nya . "nana, boleh sik kitak tolong kamek? call rumah aroll lok. tanyak mak nya siney tuju anak nya ilang? kmk bingong dah tok eh . :( tolong pat sik? " .... nana said "okay sayang i will " hahahhah
punyalah aku tunggu nana tek alu dtg message " mak nya madah nya tido anne . tunggu jak kitak nya bangun " siottttt!! lamak ku nunggu bahhh !! =.=
lalu lah tek ku anta message nya "sik penah kitak polah prangey gtok eh. sedeh kmk :-( "
hahaha. pebulak mena kau tok anne. penah nya molah gya. tapi dolok lah. sik ingat gilak. hehe. alu nangis indah aku ngenang aroll eh . jaik nya ya molah aku gya. ingat jak. nunggu ku balit kuching lakkk. PANGKONG MENA MENA KU PALAK KAU AROLLLLLLLLL!!! Nya salu madah aku sik sayang nya. BONGOK TAHAP MAX!! sayang mena mek ngan kitak ehhh ! tuhan jak tauk. cehhhh. hehehe . dah lamak ku nunggu alu lah nya call aku. pujok pujok tek alu okay. MELTING KAMEK BAH YANG! BONGOK TAK YAAAAA ! hahahaha



NAHHH!! 
AMBIK KITAK AWANG AMYDZWEIROOL .
BLUEEKKK :P






0 comments:

Post a Comment