Tuesday 29 March 2011

I'm back From Kuala Lumpur.


AINNUL FATIHAH !

Hey sayangg, i'm back tauk sik ?! Hahaha.

Finally, i'm back to my hometown, motherland. hehehe. Kuching. Puas aku shopping sinun , sik puas actually, p bapak dah bisin meli baju bnyk gilak. Niat nak meli sluar 3 igek. Sampe KL tek, baju jak ambik , 9 igek. Ah? Sluar? Ohhh ! Sluar SIK ADA. Hahaha. Awesomeee. Mok tauk pahal sikda? Because kecik gilak. Why sik ambik XL ? Nouhhhh, aku sikmok size aku ada Extra di depan. Hahaha. Kelak makin malasss nak kurus. Kurus? hehee. 

Her

Hey sayangku Ainnul, hehe. I'm back? Sikda gik rindu2 nak? :P dari dolok kitak suroh mek balittt, " yang, pulang gik :( " Love it yang. Saya sudah sampai Kuching tok, sikda la rindu2 gik yang . Rindu kitak juakkk. Pembaca, mun ingga baca, boh baca okay? Sukati mek org lah nak byang2 sitok, mcm wdfak jak gago hal org. right anneeee? Hahaha. Ughhh, mek sinun rindu ngan kitak yang eh. Nang tiap ari mek sa mek mdah mek rindu kitak. Sampe mek rasa kitak lejuk dengar mek rindu kitak. ehe. 

Oh yes, honestly , mek Caerrr nangga post kitak nak before post tok. ehe. Never thought that you're that sweet, sweeter than sugar. hehe. Ku melting bahhhh, pahal ktk org?! eishh. phal melting? sbb nya sik penah gya before bah. bila ku pike bena2, nya akan jadi camya bila ada masa nya rindu ku mena2 jak. adohh. haha. but sokayyy, sungguh happy bila bersamanya. 2 years 2 months, right sayang? hehe.  I love youuu, never stop loving you.

sayang, you love domo domo domo what ? DOMOKUN ! ! kamek ada beli kitak domokun syg, just for you. Juhh , nangga gamba nya lok. hehe.




Tadaaaa ! Tok pake kitak duak ajakkkk. One for you, one for me. hehe. 




Sayang, am i a liar? See, what is this? Illusion? Edited pic? haaaa. I bought this bag for you ehhhhh. B


Wait2, ku mok cita hal PEMBULAK tok tek. Anne madah aku tok pembulak sebab aku sik beli bag domokun pake nya. How sad :( . Actually, malam before aku balit Kuching yaa, aku prank nya. hehehe. Nya mengharap glak2 bag yaa bh. So, terpikir la malam ya nak prank nyaa. Know what she said? " First time org polah nya macam yaa. Kecewa glak2. Tpi xpalah. Sokay " ehekk, macam tu ke baby? hahaha. Soo, apa ceritaaaaa? What now? pembulak ka kamek madah kamek ada meli pake kitak? haahhhh. apa yaa ?! eeeee ! Aoklah, kamek tok pembulak di mata kitak. I'm sorry lah. :( ! 

Last to say, 
I love her so much. Who's her? Ainnul Fatihah Binti Mohd Amin. Nya kmk mpun, jangan pegang2. haha. syg kitak :) <3

Ich Liebe Dich Anne

0 comments:

Post a Comment