Wednesday 2 March 2011

RE : oh tedah anne :(

Ya rabieeeee, sian nangga muka ktk hunny :P

Aritok nang happy gila babi aku eh. Pagi tok tek, AINNUL FATIHAH  nang mrajuk la ngan aku bh. Why? Sbb sik call nya lekak nya misscall aku 22 KALI. Ya latek syg, bak kata ktk, "cibai juak eh . tok tido kah apa?digerak bagey gerak orang nak kepak baruk kak nait dari gunung everest " .. Sorry syg, hp kamek silent dari malam tadik. hehe. Pande juak nya bngong psal kmk duhal tek oh? hehehe. 

Kmk tinggal ktk mantak mantakk?? Wooooo ! sik penah mek polah gya eh sayang. :P Lam kamus kmk, sikda word tinggal mantak mantak aieee. Sanggup gk nyaa mintak tolong cousin aku mok carik aku bh, suroh cousin call mak, kmk ne. Pa la salahnya nya kaka ngan mak kmk mpun? Maluu jak2. Ne mok agak umah kmk gya mun dah malu nak kaka ngan mak oi~. 

Oh yesssss, saya menunggu kepulanganmu untuk memangkong mena mena palak saya, hunny :P Ada nya mena2 mangkong palak aku kaktok =,=.  Oh kamu sayang saya ke? *blush* 

 Oh yes, let's talk about PUJOK. Hahaha.

first first ya tek, nya majuk ngan kmk kohhhh.
" mek majuk.." 
"apahal ? " 
" xdapalah " 
" Sbb mek sik angkat kol ktk ka? " 
 " aok "
" Aieee, hp mek silent. Lupak nak sik sillent nya malam tadik. Sorry glak2. " 
" xpa " 
" mesti tak dah pike mek akn tinggalkn ktk nak? "
" aok "
"  Mek nunggah ktk syg boleh sik ?
" aok lah "
" Syg, xda mek mok tinggalkn org nak kmk syg glak2. sik penah mek tinggal org nak mek syg glak2. Mek pelukan kitak dlm idup kmk yang. I won't leave you. " 

Setakat sia lah aku ingat. Kekeke. Sorry dear , mek tpksa post bnda tok, mun sik, sik kdak pujok nya lak. hehe. Sklaie2 kitaaa, mek xmok tinggal ktk. ! Love you hunneh Bunneh.




Main kobek ohhhh? Nahhhh.


Ehe, mata pusak ya sepet macam kamek. :P
kobek balit bahhh.


Amydzweirool

0 comments:

Post a Comment