Tuesday 1 March 2011

shopping shawl :D 19. feb. 2011

ontheway pegi kl . jom kita nikmati DUNKIN DONUT . awww! kelaparan anak amin tok . HAHA kinda tedah nya . ingin saya kongsi bersama kamu semua tentang kisah hidup saya yang gila babi dengan shawl :) mok nangga kmk nak ngegeh sik? eh eh kmk ngegeh sik ngaco orang ahh. mek ngaco AROLL jak !! har har har !
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.......
NAHHH ! AMBIK KAU ANNE !
:)


slrrrrpppp !


demmit . nyamannn . kecik nak tp mahal =,=
hahaha . sik puas aty tok ! shiahhhh . GRR

GAHHH ! aku rambang mata nangga shawl kat JALAN TUN ABD RAHMAN . hahaha !
o-em-ji ! rasa mok borong semuaaaaa ! tapi nak , sik boleh gya . itu nafsu syaitan tau . =,=
Allah sik suka :) " kelak dibeli banyak sik dipakey kitak ya " - aroll said .=,= HAHA
aku suka bah nangga style orang betudong nektok . HOT gilak gilak . sweet, ayu . aww ! LOIKE~
adakah aku tergolong seperti itu? shiaahhhh ! mula lah kmk tok nak perasan . hehe . hati kena ikhlas kalau nak guna tudung tau . jangan banyak songeh . hehe ! eeee . nang rindok aty nangga eh . tapi yalah ngenang lom kerja gik . mun sik bekaol aku meli shawl riya. tok mala ngarap ayah and mak bank in MANEYHHH $$$
hahaha . sian nangga sidak =,= aku mala mintak duit . ya mak ku madah " mak dah bank in duit kitak kak . apa gik dibeli kitak? beli barang nak befaedah dengar? mun kitak dah keja lak dapat mak claim .*perey mode my mamak* HAHAHA. aok lah bonda . anakanda dengar ! hehehe :))

TOK GIK MASEH DALAM PLASTIK
hahaha :))

CHAKKK !!
ini diaaaaa . hasilnya.. HAHHAHA
PUAS HATI AKU SHOPPING SHAWL TAUK SIKKKK !
I LOVE SHAWL MUCH MUCH !


9 comments:

Anonymous said...

maok sigekkkk...:D

Adlyna Taha said...

Ya baruk Shopping! :p

Nisa Ghazi said...

yarabiiii! Mtk lok! Hahahah Jealous ehhh

Anne Weirool :)) said...

kak egy : haha ada nak kitak . dah kmk simpan bahh

adlyna : bekaol bah shopping shawl. rindok aty

kak nisa : hahaha. pg lah kl. murah murah bah. ada mek nemu nak leopard. 10ringgit rega nya .

Nisa Ghazi said...

Yohhh! mbak sitok sigek ya sedekah k kmk. Jealousss na mek eh! Hahaha

Anne Weirool :)) said...

boh jeles kitak sayang ku kak nisa :)

Nisa Ghazi said...

Yohhhh! Jealous abis tok. Mtk sigek lok mn sikmk kmk jealous. HAHA

Anne Weirool :)) said...

hahaha . jumpa kamek lok . bok bolehhh ! kua ngan kmk duak kak egy ! hahaha

Nisa Ghazi said...

Yohhh. Pelukah? HAHAHAHAH Ng ada besyarat ndh. Hahaha Eeee supan mek nk klua2. HAHA

Post a Comment