Thursday 10 March 2011

Lesen P !


                 Finally aku dapat lesen P , diluluskan oleh penguji JPJ. ♥



Oh yessss, setelah berbulan btahun2 tunggu , akhirnya, ku megang lesen P. Tunggu lebih kurang sminggu baruk dapat mgg kad lesen P aku. wee ! Dapat mbak bini jalan2, sik pelu soh bapak anta gik. " Pakk, mok g spring , kluar jalan. " No more daddy, lak kmk pegi dkpun okay? ktk bayar minyak jak. :) ..Jom kite cite pasal test JPJ tadii.

8.30am
Tunggu ambik borang JPJ. Dah suma berebut nak masok tek, alu lah Ketua Pegawai JPJ ya madah, " Pa bnyk glak org tok? Seingat-ingat saya, 22 orang jak cgek sesi. Check nama luar nun ". Alulah suma brebut kluar balit. =,= Kedak semut carik gula jak. woo. Nangga2 tek, aku ngan Nana, sesi duakk paduhall.. Tunggu la tek sampe kol 11 lebihhhh. Boring abis dudok dalam yaa, aircond pun x berasaaaa. TV3 pun, CITA KATUN BODO. boring abisss.. TETTTT !

11.00am+
There you go, it's my turn. dahlah dalam list ya, aku nombo 2. awesome, hatiku bedegup laju kdak keta f1 blombak. Ne sik nebes bh, nombo 2.


Kdak tok laa borang aku tek, nangga borang alu nebes. sik cayak, tanyak nana. Hahaha. Nya sama juak nebes bh. Jomm ! mari kita cita pasal Bahagian 2 dan 3. :)



Naik Bukit


Tok la dinamakan Naik Bukit.  Dolok netak org aku tok, org gugok dari bukit ya. Dirik pnah gugok juak =,=
Antara semua test, aku pling suka naktok. ehe. Dah aku num 2 tek nakkk, org first ya gagal. , so aku la next ya tek. Suma org lain diamm abisss, suma focus rah aku. Malu gilee weeeee... Nang beruntung lah aku mun dah pass tek. tanyak nana, " Naa, suma org nangga kmk tek ka? " Nana pdah, " aokk, nang suma nangga kitak ".. Luckily , I pass ☻. Before ya tek nak, ada 2 org mpuan tok. Nang terer cdak molah bukit ya. Tayar ya bage molah drift atas bukit. AKu laki, aku gk sik pandeeee..


Parking secara belok ( aku sik tauk pa nama ya )



One of my fav(nottt) juakk, sebab time tok la kita kuatt bepeloh musin stering nak keras gila babi ya. But yeah, dengan jayanya aku molah kereta ya cun2 dalam petak ya.. Hahaha. Ku sik saba nak balit dah time tok, kepak abis + ngantok. Aku benci la tiang itam putih ya, nangga jak benda ya, sepek aku. ada tlangga klak. JPJ madah, langga sikit tiang ya alu gagal. Ne sik !@#@$ gik yaa, tapi ya lah, sikda salah, dalam borang suma tick. Hahaha. NEXT !

On the road ( Laluan B )




Lastttt, on the road. Hahaha. pegawai ya madah " Awal pagi dah polah hal " Nak tau kenape? Sbb aku tak pakai seatbelt. Hahaha. Nasib nya bait molah tick kat siaa. Woo ! Others are okayy. Laluan B is kinda okay. Laluan C buk nak mati nyawa aku drive sia. And lucky juak sbb sik lamak aku balit Cangiran  dgn JPJ ya tek, alu kuat ujan. Sian Nana tpksa drive dalam ujan. Hahaha. xD. Yang aku pelik ohh, officer ya sik sejok kah aircond bukak 3 , aku sejok dah dlm yaa. bgaut jak nak sampe Cangiran. Sampe cangiran, panas gik =,=.

Lesen P 




And there you goo, aku nangga borang biru aku ya, LULUS. Alhamdulillah. Test JPJ dah blalu. Lesen L btukar jadi Lesen P. Lesen P pegang 2 taun. And congratz to Nana juak, lulus juak ngan aku tek. alu la bekaka hal test ya jak mek org tek. I was going to say to my dad , " Pakkk, kmk dah ada lesen P. kmk pake keta saga ah? " . but yeah, aku tok takut. Ada knak bomb bapak lak.

Kaka2 hal test ya tek, sempat juak nyelit pasal hunny . Nana said, " kaktok soh anne gk ambik lesen ". Aku padah, " muka anne nak ambik lesen. Malas nya ya. " hehehe. Sorry sayang. :) tapi mena juak right? 
That's all from me. Thanks to Cikgu Auguster for teaching me all those elements. Dari bodo ke pande. Sik sampe sejam nya ajar, aku dah pande. Semua dari nyaa, spotting juak. Thank you very much


From me, 
Amydzweirool

0 comments:

Post a Comment